Alfabetul colorat e usor de invatat

9789734721337

"Imbracat in haina jocului, caietul solicita si dezvolta permanent procesele psihice ale elevului de varsta mica: atentie, imaginatie, gandire, limbaj,fiind un instrument eficient pentru invatarea literelor alfabetului."

Autor: Diana Andreescu, Daniela Marcu, Camelia Varzaru
Editura: Paralela 45
Anul aparitiei: 2016
Nr. Pag: 96
Limba: Romana
Disciplină: Comunicare In Limba Romana
Format: 16X23.5 cm
Vârstă: 6 ani, 7 ani, 8 ani
in stoc
12.00 lei
+

Descriere



CATEVA ARGUMENTE

Prezentul caiet de lucru este util atat copiilor prescolari, cat si elevilor din clasa I, venind in sprijinul cadrelor didactice si al parintilor

lata cateva argumente ale eficientei lui:

  • prezenta desenelor in caietul de scriere ajuta elevul in trecerea sa de la perioada prescolara- unde desenul primeaza la perioada scolara mica;
  • respectarea programei scolare permite folosirea caietului pe tot parcursul anului scolar,-
  • desenele propuse pentru perioada prealfabetara inlatura efortul invatatorului de cautare, realizare, multiplicare de fise ofera un suport practic elevilor in invatarea capitolului despre silabe si sunete:
  • paginile cu liniatura permit utilizarea acestui auxiliar ca pe un caiet de scriere pe care se invata litera mare de mana, se repeta litera mica de maina, se scriu cuvinte sau propozitii si se deseneaza
  • se acorda libertate elevului invatatorului parintelui sa completeze spatiile libere in functie de progresul (evolutia) scolarului:
  • existenta spatiilor fara liniatura ajutatoare permite trecerea pas cu pas spre caietele de tip dictando:
  • colorarea desenului ajuta la repetarea unor litere si la fixarea literelor deja invataate,
  • poezioarele descriu o litera si prezinta cuvinte ce contin litera respectiva, devenind astfel un bun suport pentru ora de citire, in momentul analizei fonetice a unui cuvaint;
  • se faciliteaza identificarea literei de tipar in poezia prezentata fara a mai fi necesare alte texte-suport pentru acest moment al lectiei;
  • elevul trece din ipostaza de ,,ascultator" in cea de ,,cititor''. ca urmare a insusirii progresive a literelor: la inceput i se citesc poeziile, dar va termina prin a citi singur silabe cuvinte poezia in intregime
  • imbracat in haina jocului, caietul solicita si dezvolta permanent procesele psihice ale elevului de varsta mica: atentie, imaginatie, gandire, limbaj,fiind un instrument eficient pentru invatarea literelor alfabetului.