Caietul inteligent. Literatura. Limba română. Comunicare. Clasa a VIII-a, Semestrul II

9786068948706

"Reprezintă un instrument de lucru atractiv și foarte util în activitatea zilnică de la clasă sau de acasă, completând oferta manualelor școlare cu numeroase aplicații."

Autor: Victoria Gal, Florin Ionita, Ana Coman, Dorina Kudor, Elena Carstocea, Lenuta Sfirlea, Monica. H Columban
Editura: Art Educational
Anul aparitiei: 2017
Nr. Pag: 208
in stoc
16.00 lei
+

Descriere



Seria caietelor inteligente isi propune sa ofere celor interesati - elevi si profesori, deopotriva cateva metode si instrumente de evaluare utile in practica scolara curenta. Acestea au fost proiectate in conformitate cu Programa pentru clasele V - VIII si au avut constant in vedere formarea unui ,,tanar cu o cultura comunicationala si literara de baza, capabil sa inteleaga lumea, sa comunice si sa interactioneze cu semenii, sa-si utilizeze in mod eficient si creativ capacitatile proprii pentru rezolvarea unor probleme concrete din viata cotidiana, sa poata continua in orice faza a existentei sale procesul de invatare, sa fie sensibil la frumosul din natura si la cel creat de om".

Lucrarile nu-si propun sa inlocuiasca manualele, ci sa le completeze cu aplicatii variate, avand diferite grade de dificultate, pentru a da astfel posibilitatea elevilor sa-si demonstreze, int -un mod placut, abilitatile si compentele dobandite la clasa. Toate aceste aplicatii au fost proiectate urmand cu rigurozitate Competentele specific ale Programei scolare si il pun pe elev in situatii mereu noi, menite sa-i solicite gandirea si creativitatea.

Seria caietelor inteligente se distinge de alte auxiliare printr-o serie de elemente inovatoare:

  • s-au folosit itemi foarte variati: cu alegere duala si multipla, cu raspuns scurt, de asociere, intrebari structurate, compuneri libere si structurate;
  • cerintele au fost grupate astfel incat sa poata fi lucrate zilnic la clasa, dar pot fi integrate si in teste de evaluare, a caror organizare este indicata in subsolul paginii. Astfel, se pot constitui doua tipuri de teste: TEST I - cu un nivel mai redus de dificultate si TEST II - cu un nivel ceva mai ridicat de dificultate, ambele fiind insotite de precizari privind timpul de lucru si punctajul. Profesorul poate alege tipul adecvat de teste,in functie de nivelul clasei sau de obiectivele urmarite.
  • au fost proiectate pe modelul caietelor de lucru; aplicatiile pot fi lucrate direct pe carte, iar testele sumative pot fi desprinse din volum, pentru a figura in portofoliul educational al elevului;
  • au fost concepute aplicatii pentru fiecare semestru al anului de studiu si materia a fost in asa fel distribuita, incat sa raspunda unor ritmuri diferite ale parcursului, inclusiv pregatirii pentru olimpiadele scolare;
  • cuprind teste initiale, teste sumative, teste de evaluare finala, precum si variante de subiecte pentru teza.