REGULI SIMPLE PENTRU O EDUCATIE ARMONIOASA. LECTURI SI ACTIVITATI PSIHOEDUCATIVE PENTRU COPII, LA SCOALA SI ACASA. 6-10 ANI

9789734716418

Cartea Andreei Ciocâlteu răspunde tocmai acestei nevoi de dezvoltare personală armonioasă a copiilor, propunându-le, și lor, și învățătorilor și părinților, o serie de lecturi cu mesaje pozitive și care se adresează deopotrivă gândirii și imaginației lor, prezentându-le modele comportamentale specifice vârstei și încurajându-i să găsească soluții la situațiile-problemă împreună cu personajele.

Autor: Andreea Ciocalteu
Editura: Paralela 45
Anul aparitiei: 2016
Nr. Pag: 56
Limba: Romana
Disciplină: Educatie Psihoeducativa
Format: 16.5X23.5 cm
Vârstă: 6 ani, 7 ani, 8 ani, 9 ani, 10 ani
Momentan Indisponibil
12.00 lei

Descriere

Lucrarea de față se adresează școlarilor mici și celor care se ocupă de formarea lor, atât părinți, cât și învățători. Pentru că primii ani de școală aduc schimbări majore și rapide în viața copiilor, aceștia pot întâmpina dificultăți în gestionarea emoțiilor, a gândurilor și a comportamentelor care însoțesc aceste schimbări.

Cartea Andreei Ciocâlteu răspunde tocmai acestei nevoi de dezvoltare personală armonioasă a copiilor, propunându-le, și lor, și învățătorilor și părinților, o serie de lecturi cu mesaje pozitive și care se adresează deopotrivă gândirii și imaginației lor, prezentându-le modele comportamentale specifice vârstei și încurajându-i să găsească soluții la situațiile-problemă împreună cu personajele.

Vă dorim lectură plăcut!

In procesul instructiv-educativ, reusita comunicarii conduce catre reusita invatarii si atingerea obiectivului prioritar al fiecarei activitati.

Comunicarea educationala se adapteaza particularitatilor de varsta, de dezvoltare socio-emotionala, dar si aptitudinilor si tipurilor predominante de inteligenta ale fiecarui copil. Inscrierea activitatilor educationale din gradinita si scoala primara in registrul ,,pregatirii pentru viata” oferind in acel si timp educabililor perspective developmentale personale concrete, reprezinta idealurile educatiei moderne, care plaseaza in centrul preocuparilor sale modelarea unei personalitati dezvoltate din punct de vedere emotional si adaptate social.

Fiecare actor matur al scenariului psihoeducational are nevoi permanente, precum ameliorarea performanfelor sale in comunicare si adecvarea metodei de lucru la situatiile intalnite, iar lectura psiho educativa , “lucreaza" in acest scop, implicand talent, creativitate si daruire.

Lectura psihoeducativa imbunata, teste calitatea timpului petrecut alaturi de copil in familie, adauga valoare activitatilor din gradinita din scoala si dincabinetul consilierului scolar. Activitatile in cadrul carora sunt integrate aceste lecturi raspund nevoilor de dezvoltare personala atat ale copiilor, cat si ale parintilor si educatorilor, si ii ajuta pe acestia din urma sa inteleaga importanta abilitarii socio- emotionale a copilului in perspectiva unei vieti emotionale sanatoase.


CUPRINS

Argument

Ce este lectura psihoeducativa?

Printul gradinar

Batranul intelept si micul violonist

Scoala tuturor

Galceava pasarilor din ograda

Papusa din turta dulce

Andi si greseala iertata

lnterviul

Soarele, Luna si Tatal Pamant

Repere psihoeducative pentru dezvoltarea optima competentelor emotionale si sociale