Cum sa livrezi fericire. Calea catre profituri, pasiune si scop - Tony Hsieh

9789731931722
Autor: Tony Hsieh
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2011
20%
in stoc
Pret vechi: 47.20 lei
37.76 lei
Discount: 9.44 lei (20%)
+

Descriere

    In Cum sa livrezi fericire, Tony Hsieh, CEO-ul Zappos, ne impartaseste lectiile pe care le-a invatat in viata si in afaceri, de la inceputul cu administrarea unei ferme de rame si mai apoi a unei pizzerii, pana la LinkExchange, Zappos si multe altele.
  Scrisa intr-un ritm alert si foarte pragmatic, cartea lui Tony ne arata cum o cultura organizationala foarte diferita de cele traditionale reprezinta un model eficient de a atinge succesul si cum, prin a cauta sa-i faci fericiti pe cei din jurul tau, te poate face mult mai fericit si pe tine.
> Plateste-i pe noii angajati cu cate 2. 000 de dolari pentru a-si scrie demisia.
> Fa din customer service responsabilitatea intregii companii, nu doar a unui singur departament.
> Concentreaza-te asupra culturii organizationale si transforma acest aspect in prioritatea numarul unu.
> Foloseste-te de rezultatele cercetarilor din stiinta fericirii in administrarea afacerii tale.
> Ajuta-i pe angajati sa se dezvolte atat pe plan personal, cat si pe plan profesional.
> Cauta sa schimbi lumea.
> A, da, si incearca sa faci cat mai multi bani.

  Suna nebuneste? Toate acestea tin de procedura standard de operare de la Zappos, retailerul online cu vanzari anuale de 1 miliard de dolari. Dupa ce in 2009 a debutat ca cel mai bine plasat nou-venit in clasamentul anual al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”, realizat de revista Fortune, Zappos a fost achizitionat de Amazon. com, printr-o tranzactie evaluata la peste 1, 2 miliarde de dolari.
   TOP 10 motive pentru care ar trebui sa cititi aceasta carte:
10. Doriti sa aflati modalitatea prin care Zappos a ajuns, in mai putin de zece ani, sa inregistreze vanzari anuale in valoare de peste 1 miliard de dolari.
9. Doriti sa aflati calea pe care am urmat-o si care m-a dus in cele din urma la Zappos, precum si lectiile invatate pe parcurs.
8. Doriti sa invatati din toate greselile pe care le-am savarsit la Zappos de-a lungul anilor, astfel incat afacerea pe care o administrati sa poata evita comiterea unora asemenea.
7. Doriti sa intelegeti echilibrul real dintre profituri, pasiune si scop atat in afaceri, cat si in viata personala.
6. Doriti sa construiti o afacere si un brand de cursa lunga.
5. Doriti sa creati o cultura organizationala mai puternica, care ii va face pe angajati si colaboratori mai fericiti, va determina o implicare mai mare a acestora si va duce la o productivitate mai ridicata.
4. Doriti sa le oferiti clientilor o experienta mai placuta, una care-i va face mai fericiti si va determina mai multa fidelitate din partea lor, generand astfel profituri in crestere.
3. Doriti sa construiti ceva special.
2. Doriti sa va simtiti plini de inspiratie si fericire, in munca si in viata.
1. Nu mai aveti vreascuri pentru a aprinde focul in semineu. Cartea aceasta este excelenta pentru a face acest lucru.
  "Tony Hsieh e un tip istet. Pe bune. Este unul dintre cei mai inteligenti si mai preocupati lideri de afaceri ai epocii moderne. Aceasta carte patrunzatoare nu e doar o lectura placuta. Este un minunat manual despre cum companiile secolului XXI creeaza in acelasi timp valoare si fericire." Chip Conley, membru fondator si CEO al Joie de Vivre Hospitality si autor al cartii Peak: How Great Companies Get their Mojo From Maslow
  "Aceasta carte este amuzanta, autentica, interesanta si foarte utila. La fel cum e si Tony." Seth Godin, autorul cartii Triburi (Publica, 2010)
Cum sa livrezi fericire de Tony Hsieh este a doua carte din Co-Lectia de Antreprenoriat, un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank si promovat de revista Money Express.

   In anul 1999, la varsta de doar 24 de ani, Tony Hsieh (se pronunta Shay) a vandut LinkExchange, companie printre ai carei membri fondatori se numara, catre Microsoft, contra sumei de 265 de milioane de dolari. Apoi s-a alaturat celor de la Zappos, in calitate de consultant si investitor, sfarsind prin a deveni CEO al acestei companii. In aceasta calitate a reusit un lucru incredibil, Zappos reusind sa creasca de la aproape nimic la vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari, iar in paralel a ajuns in topul revistei Fortune al „Celor mai bune companii pentru care sa lucrezi”.