Descriere
Majoritatea oamenilor cred ca cea mai buna metoda pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensa si pedeapsa”. Este o greseala, ne spune Daniel H. Pink. In Drive, una dintre cele mai provocatoare si convingatoare carti ale ultimilor ani, el sustine ca secretul satisfactiei si performantei superioare – la serviciu, la scoala si acasa – este nevoia profund umana de a ne dirija propriile vieti, de a invata si de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni si de a face din lume un loc mai bun.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare stiintifica asupra motivatiei umane, Pink ne arata distanta dintre ceea ce sustine stiinta si ceea ce face economia – si modul in care aceasta discrepanta afecteaza toate aspectele vietii umane. Daniel Pink analizeaza trei elemente ale adevaratei motivatii – autonomia, perfectionarea si scopul – si ofera solutii inteligente si surprinzatoare pentru punerea lor in practica, intr-o carte remarcabila care va schimba modul in care gandim si traim.
Printr-un recurs la patru decenii de cercetare stiintifica asupra motivatiei umane, Pink ne arata distanta dintre ceea ce sustine stiinta si ceea ce face economia – si modul in care aceasta discrepanta afecteaza toate aspectele vietii umane. Daniel Pink analizeaza trei elemente ale adevaratei motivatii – autonomia, perfectionarea si scopul – si ofera solutii inteligente si surprinzatoare pentru punerea lor in practica, intr-o carte remarcabila care va schimba modul in care gandim si traim.
„Ideile lui Pink produc rezultate. Companiile nu ar gresi daca ar renunta, pentru o ora, la consilierii lor bine platiti si, in acest timp, ar citi concluziile lui Pink.” Forbes
„O lectura importanta... un adaos complex la o literatura tot mai bogata care sustine o schimbare radicala a modului in care functioneaza economia.” Kirkus
„Aceste lectii merita sa fie invatate si, cu cat mai multe companii se simt incurajate sa implementeze sfaturile lui Daniel Pink, cu atat mai bine.” Wall Street Journal
„Pink transforma chiar si cel mai complicat studiu stiintific intr-o lectura digerabila - si, adesea, amuzanta - fara sa-si piarda din forta de convingere.” New York Post
„Cartea ar trebui sa fie solutia fiecarui manager care s-a intrebat la un moment dat cum ar putea sa-si motiveze angajatii, pentru ca pledoaria autorului pentru motivatia intrinseca e impecabila si nu lasa loc de dubii. Suntem indivizi interesati de ceea ce facem, preferam sa fim creativi, sa avem autonomie si abia atunci, cand aceste conditii sunt indeplinite, sa ne aratam adevarata valoare.” Peter Barta, Director Executiv, Fundatia Post-Privatizare
Daniel H. Pink este autorul bestsellerurilor A vinde e omeneste (2013), A Whole New Mind (2006), The Adventures of Johnny Bunko (2008), Free Agent Nation (2002) si editorialist la The New York Times, Harvard Business Review si Wired. Este unul dintre cei mai apreciati speakeri ai momentului, sustinand seminarii si prelegeri pentru corporatii, asociatii profesionale si universitati din intreaga lume despre transformarea radicala a modului in care functioneaza economia si despre noua tipologie a locurilor de munca.