Powered by Storytelling. Cum sa extragi, sa construiesti si sa prezinti povesti care iti vor transforma comunicarea in afaceri - Murray Nossel

9786067222975
Autor: Murray Nossel
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2018
20%
in stoc
Pret vechi: 39.00 lei
31.20 lei
Discount: 7.80 lei (20%)
+

Descriere

 
  Acest ghid inovator iti arata cum sa folosesti puterea povestilor pentru a-ti dezvolta compania. Murray Nossel transforma zeci de ani de experienta intr-o metoda simpla, care iti va permite: 
- sa gasesti povestea potrivita pentru un anumit public si scop; 
- sa te folosesti de propriile experiente si amintiri, de istoria si de mostenirea ta; 
- sa iti creezi o conexiune cu asociatii de afaceri la un nivel mai personal si mai apropiat; 
- sa rezolvi conflictele de la locul de munca si sa gasesti solutii aplicabile; 
- sa sporesti creativitatea, sa impartasesti idei si sa sustii adevarata inovare; 
- sa imbunatatesti lucrul in echipa si colaborarea prin ascultare si invatare; 
- sa integrezi conceptul de storytelling in toate comunicarile tale, pentru succes pe termen lung. 
  Vei invata metoda testata, in trei parti, pe care Narativ, firma lui Murray, o foloseste cu clientii sai, de la companii din topul Fortune 500 la organizatii nonprofit. Mai intai, iti extragi amintirile si experientele personale pentru a genera idei de povesti ce raspund nevoilor personale. Apoi creezi si modelezi aceste elemente in structura clasica de poveste, care creeaza o adevarata conexiune cu publicul. La final, iti prezinti povestea in fata publicului folosind tehnici simple, pe care oricine le poate invata. Un element fundamental al acestei metode este accentul pe ascultare: atat abilitatea de a te auzi singur, cat si feedbackul oferit de ascultatori, deoarece ascultarea acestora va influenta modul in care povestesti. 

  Pe masura ce vietile noastre devin tot mai informatizate, puterea povestilor va iesi la suprafata, facandu-ne mai umani. Murray Nossel ne arata cel mai bine cum sa stapanim acest instrument. Cartea de fata este un manual extraordinar care te invata cum sa creezi conexiuni prin intermediul povestilor si cum sa asculti deliberat. 
Faith Popcorn, fondatoare si CEO Faith Popcorn's Brain Reserve 

  Povestile sunt principalul diferentiator, iar metoda de ascultare si de relatare a lui Murray Nossel ofera un mod direct, dar ingenios de a crea aceasta diferentiere. Este motorul care sustine creativitatea si gandirea inovatoare necesare pentru a spune o poveste unica. Powered by Storytelling este un instrument indispensabil. 
Jonathan D. Klein, cofondator si presedinte Getty Images 

  Daca vrei sa inveti cum sa spui o poveste extraordinara, citeste aceasta carte. Murray Nossel, el insusi psiholog si maestru povestitor, ale carui povesti amintesc de cele mai bune momente ale lui David Sedaris, ofera o metoda unica, garantata sa functioneze. Powered by Storytelling este un reper important pentru orice persoana care vrea sa transmita ceva la o sedinta, sa sustina o idee in fata colegilor si sa asculte intr-un mod care scoate la iveala cele mai bune povesti din afaceri si din viata. 
Susan Adams, editor senior la Forbes 
 
  Argumentul Unicredit 
  In spatele procesului de dezvoltare a afacerii tale, sta dezvoltarea ta. Iar pentru aceasta, ai nevoie de inspiratie, cunoastere si acces la informatii actuale. Cu investitie constanta in tine, afacerea ta poate sa creasca eficient incepand din interior. Iar pentru ca lucrul care conteaza cu adevarat in afaceri este subiectul unei povesti bune, noi te ajutam sa perfectionezi modul in care o spui pe a ta. 
  Nossel stie cum sa aplice puterea povestilor in marketing, productie, management si orice alt domeniu al unei afaceri. DANIEL H. PINK
 
  Doctorul Murray Nossel este fondatorul si directorul Narativ, o firma cu sedii in New York si Londra, specializata in predarea notiunilor de storytelling in companii. Murray isi ajuta clientii (printre care se numara firme din topul Fortune 500, universitati si organizatii nonprofit) sa creeze mesaje care arata cu sinceritate cine sunt si ce fac pentru recrutare, initiere, implicare, branding si mesaje externe. Murray este profesor al Programului de Medicina Narativa de la Universitatea Columbia si documentarist nominalizat la Premiile Oscar.