The Tipping Point. Cum lucruri mici pot provoca schimbari de proportii - Malcolm Gladwell

9789738874954
Autor: Malcolm Gladwell
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2008
20%
in stoc
Pret vechi: 55.00 lei
44.00 lei
Discount: 11.00 lei (20%)
+

Descriere

  The Tipping Point ofera o cale eficienta spre a intelege tiparul invizibil pe baza caruia se lanseaza diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendintelor in moda la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc precum virusii afectand starea de bine a oamenilor, institutiilor, societatii.
  The Tipping Point este biografia unei idei, iar aceasta idee este foarte simpla. Cea mai buna cale de a intelege aparitia tendintelor in moda, fluxul si refluxul mareelor de delincventa sau, de ce nu, transformarea unor carticele necunoscute in niste best-seller-uri ori afluxul de adolescenti care fumeaza, fenomenul zvonurilor care merg din gura-n gura si toate celelalte schimbari misterioase care se petrec in viata de zi cu zi este sa le privim ca pe niste epidemii. Ideile, produsele, mesajele si comportamentele se raspandesc exact la fel ca virusii.
 
  O scriere inovatoare excelenta, un studiu neconventional su perb al acestui fenomen atat de putin inteles, epidemia sociala.
DAILY TELEGRAPH
  Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevarat exceptional, abundand in tot felul de teorii noi despre stiinta manipularii.
AARON GELL, TUNE AUT
  Gladwell argumenteaza cu pasiune si elocventa in favoarea teoriei conform careia modificarile minore, atent concepute si inteligent puse in aplicare, pot declansa consecinte majore pentru indivizi, organizatii si comunitati.
BARRY GLASSNER, LOS ANGELES TIMES BOOK REVIEW
  Gladwell este inteligent, convingator, bine informat si provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante.
OBSERVER (UK)
  Dupa ce-am citit cartea aceasta, m-am gandit bine la propria mea afacere si intrevad acum mai multe oportunitati pentru activitatile la scara mica, de anvergura redusa. Merita sa fie citita de catre cei care lucreaza in marketing si de catre cei ce studiaza natura umana.
PHIL RILEY, MARKETING (UK)
  Avantul ideilor lui Gladwell ne captiveaza imaginatia.
JON GARELICK, BOSTON PHOENIX
  O lectura captivanta pentru cititorul obisnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperata pentru oamenii de afaceri care cauta surse de inspiratie ca sa-si transforme ideile in niste mode populare.
PUBLISHERS WEEKLY
  Pur si simplu fascinanta si nu de putine ori surprinzatoare... e genul de carte cu care iti poti regala prietenii in saptamanile ce vin, citand tot felul de fraze stupefiante, si in plus are potentialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea sa propage o idee sau sa promoveze o campanie.
SCOTLAND ON SUNDAY (UK)
  Supozitia care sta la baza cartii lui Gladwell este aceea ca miscari in aparenta subtile pot produce rezultate uluitor de ample si rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent in cercurile activistilor politici.
TIMOTHY NOAH, WASHINGTON MONTHLY

  Malcolm Gladwell ocupa pozitia 18 in clasamentul global al celor mai influenti ganditori de management Thinkers 50 – editia 2007 – inregistrand o urcare spectaculoasa cu 13 pozitii fata de editia precedenta din 2003.
  Fost reporter pentru revista The New Yorker, Malcolm Gladwell a fost inclus in anul 2005 in clasamentul celor mai influente 100 de persoane organizat de revista Time. Intre anii 1987 si 1996 a fost reporter al Washington Post, unde a tratat subiecte precum business si stiinta, devenind apoi redactor-sef al cotidianului New York City. A absolvit Universitatea din Toronto, specializarea istorie. Este nascut in Marea Britanie, a crescut in Ontario/Canada si locuieste in prezent la New York.
  Cartea sa The Tipping Point a ocupat locul 1 in clasamentul New York Times Book Review, unde este prezenta de peste 200 de saptamani. De curand a lansat si ultima sa carte, Outliers, care se afla in pregatire la editura Publica
Brand Minds 2020