Descriere
Aprobat OMEN Nr. 3022 din 08. 01. 2018
Clasa pregatitoare ramane, atat in opinia cadrelor didactice, cat si in cea a copiilor, un moment important de trecere de la joc la invatare. Ca orice schimbare, trebuie realizata treptat, astfel incat eficienta sa fie maxima. Acesta este motivul pentru care va propunem noul material semnat de profesor Olga Piriiala. Aspectele importante ale limbii – care constituie un continut scolar, specific invatarii – sunt prezentate sub forma de joc – activitatea specifica varstei gradinitei pe care proaspetii scolari tocmai au parasit-o. Jocurile propuse ating aspecte legate de corectitudinea pronuntiei, identificarea si recunoasterea sunetelor/silabelor/cuvintelor, toate intr-un context de poveste si elemente familiare varstei careia ne adresam.
Clasa pregatitoare ramane, atat in opinia cadrelor didactice, cat si in cea a copiilor, un moment important de trecere de la joc la invatare. Ca orice schimbare, trebuie realizata treptat, astfel incat eficienta sa fie maxima. Acesta este motivul pentru care va propunem noul material semnat de profesor Olga Piriiala. Aspectele importante ale limbii – care constituie un continut scolar, specific invatarii – sunt prezentate sub forma de joc – activitatea specifica varstei gradinitei pe care proaspetii scolari tocmai au parasit-o. Jocurile propuse ating aspecte legate de corectitudinea pronuntiei, identificarea si recunoasterea sunetelor/silabelor/cuvintelor, toate intr-un context de poveste si elemente familiare varstei careia ne adresam.