Descriere
A vinde e omeneste este un proiect al editurii Publica, sustinut de UniCredit Tiriac Bank.
„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise. O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic.
„Vanzari? Bleah. Pentru cei destepti, vanzarile sunt un demers care nu necesita prea multa materie cenusie - o sarcina destinata smecherilor mereu gata sa-ti intinda mana, care se lasa purtati prin viata de lustrul pantofilor si zambetul mieros. Pentru altii vanzarile sunt domeniul personajelor periculoase care se ocupa de lucruri alunecoase - un taram in care tertipurile si inselaciunea au rolul principal, in vreme ce onestitatea si corectitudinea privesc mute din culise. O alta categorie considera ca vanzarile sunt echivalentul functionaresc al curatatului toaletelor - necesar, poate, dar neplacut si chiar putin neigienic.
Aceasta este o carte despre vanzari. Dar nu seamana cu nicio carte despre vanzari pe care ati citit-o (sau ignorat-o) pana acum. Asta deoarece vanzarile, in toate formele - fie ca vorbim de Buick-uri sau de prezentarea unor idei intr-o sedinta- s-au schimbat mai mult in ultimii zece ani decat in intreg secolul trecut. Majoritatea lucrurilor pe care credem ca le intelegem in legatura cu vanzarile sunt construite pe o fundatie de principii care s-a naruit.„ Daniel Pink
„O carte excelenta... radicala, surprinzatoare prin mesaj, dar fara de tagada de adevarata.” Harvard Business Review
„Pink este unul dintre cei mai inteligenti ganditori care problematizeaza interactiunea dintre munca, psihologie si societate.” Worth Magazine
„Pink a scris o versiune moderna a How to Win Friends and Influence People. Toti liderii de afaceri – sau macar cei care doresc sa-i,, influenteze” pe ceilalti – ar trebui sa-si cumpere aceasta carte.” Training and Development Magazine
„O lectura incantatoare si profund informativa.” Phil Johnson, Forbes. com
Abilitatea de a-i convinge pe ceilalti astfel incat sa-i determinam sa schimbe ceea ce detin cu ceea ce avem noi de oferit este vitala pentru supravietuirea si fericirea noastra. Ne-a ajutat specia sa evolueze, ne-a marit standardele legate de nivelul de trai si ne-a imbogatit viata cotidiana. Capacitatea de a vinde nu este o adaptare nefireasca la lumea nemiloasa a comertului. Face parte din ceea ce suntem.
Daniel H. Pink este autorul bestsellerurilor Drive (Publica, 2011), A Whole New Mind (2006), The Adventures of Johnny Bunko (2008), Free Agent Nation (2002) si editorialist The New York Times, Harvard Business Review si Wired. Este unul dintre cei mai apreciati speakeri ai momentului, sustinand seminarii si prelegeri pentru corporatii, asociatii profesionale si universitati din intreaga lume despre transformarea radicala a modului in care functioneaza economia si despre noua tipologie a locurilor de munca.