Aventura cunosterii. Partea a II-a - Nicoleta Stanica, Daniela Stoicescu, Gratiela Balcescu

9786067270471
Autor: Gratiela Balcescu, Daniela Stoicescu, Nicoleta Stanica
Editura: Editura Sigma
Anul aparitiei: 2015
10%
in stoc
Pret vechi: 9.00 lei
8.10 lei
Discount: 0.90 lei (10%)
+

Descriere

Lucrarea are ca punct de pornire programa scolara pentru Limba si comunicare in limba romana, dar si observatiile referitoare la rezultatele elevilor romani la testarea de tip PIRLS. De aceea in carte veti regasi atat textul literar, cat si cel informativ, iar prin sarcinile formulate ne-am propus sa contribuim la: dezvoltarea competentei de receptare a mesajului scris, familiarizarea elevilor cu itemii cu alegere multipla si cei cu raspuns construit, dezvoltarea gandirii critice la elevi. Partea a doua a acestei lucrari este destinata studiului din semestrul doi si contine cinci unitati de invatare:
Colectii si colectionari
Povesti de primavara
In lumea animalelor
Copacii ne invata
Picnic in natura
Este usor de observat ca prin temele abordate dorim cultivarea la copii a unor valori ca: respectul fata de natura, prietenia, cooperarea, bunatatea, sinceritatea, curiozitatea etc. In acest sens, am selectat si am adaptat cu atentie textele-suport. Continuturile noi sunt introduse gradat, acoperindu-se in totalitate cerintele programei in vigoare. Prin rezolvarea sarcinilor de lucru, elevii au posibilitatea sa lucreze cu textul, sa isi exprime opiniile, sa isi argumenteze alegerile, sa isi manifeste creativitatea, sa aiba initiativa, sa lucreze in echipa, sa se evalueze si sa evalueze. In cadrul fiecarei unitati exista distinct momentul de lectura. Lucrarea abordeaza invatarea din punct de vedere holistic, astfel ca fiecare unitate propune un proiect care se deruleaza pe parcurs si care necesita din partea elevilor adaptare, manifestare a competentelor formate in cadrul celorlalte dicipline. In concluzie, propunem un manual care acumuleaza si valorifica experienta, formare, creativitate in scopul pregatirii elevilor in mod real, in intelegerea si apropierea de text.