Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace, lectii importante pentru schimbarea personala

9786067830316
Autor: Stephen R. Covey
Editura: All
Anul aparitiei: 2011
Nr. Pag: 296
Limba: Romana
Disciplină: Dezvoltare Personala
Format: 16.5X25 cm
Vârstă: adulti ani
in stoc
89.90 lei
+

Descriere

Cu peste 25 milioane de exemplare vandute in intreaga lume, „Cele 7 deprinderi ale persoanelor eficace” este cea mai importanta carte a secolului XXI in domeniul afacerilor.

Covey a studiat principiile dupa care se ghideaza oamenii de succes si le-a integrat intr-un program cuprinzator, dar usor de parcurs. A creat astfel un instrument practic, care poate fi folosit cu rezultate excelente in viata de familie, in afaceri si in societate, in general. Cele 7 deprinderi formulate in urma a zeci de ani de experienta si cercetare ii deosebesc pe cei fericiti, impliniti si sanatosi de cei care sunt supusi esecului. Albert Einstein observa:„Problemele insemnate cu care ne confruntam nu pot fi rezolvate la acelasi nivel de gandire cu cel in care ne aflam cand le-am creat“. Din acest punct de vedere, Covey considera ca noi si numai noi putem sa ne declansam procesul de autoperfectionare. Avem nevoie de alt nivel, un nivel mai profund de gandire pentru a rezolva dificultatile cu radacini adanci. Acest nou nivel de gandire constituie subiectul prezentei lucrari.

„Aceasta carte ne sugereaza o disciplina a interactiunii cu ceilalti care ar functiona fara gres daca ne-am apleca asupra ei.“– James C. Fletcher, Director la NASA

„Cartea de fata contine adevaruri esentiale despre natura umana pe care, de obicei, le regasim doar in literatura. Dupa ce o veti citi veti simti nu numai ca il intelegeti pe Covey, dar si ca el v-a inteles!“– Orson Scott Card, castigator al premiilor Hugo si Nebula

„Aceasta carte este plina de intelepciune practica pentru toti cei ce vor sa-si conduca singuri viata, afacerile si cariera. De fiecare data cand recitesc un capitol imi vin idei noi, ceea ce dovedeste ca mesajul sau este profund si fundamental.“– Gifford Pinchot III, autor al cartii „Intrapreneuring”

Fragment:



In decursul a peste 25 de ani de lucru cu oameni de afaceri, universitari, cupluri casatorite si familii, am venit in contact cu nenumarate persoane care avusesera extraordinare succese sociale, dar care, la un moment dat au fost cuprinse de o foame interioara, de o intensa nevoie de echilibru si eficacitate personala si de dorinta de a-si inmulti si imbunatati relatiile interpersonale.

Cred ca nu ma insel afirmand ca unele probleme pe care mi le-au impartasit va sunt familiare.


*Am facut o cariera stralucita si succesele profesionale se tin lant. Insa cu pretul vietii mele intime si familiale. Nu-mi cunosc sotia, nici copii. Cred ca nici pe mine nu ma cunosc, nici nu-mi dau seama ce are sau nu are importanta pentru mine. Stau si ma intreb: oare a meritat efortul ?!


*Urmez o noua dieta- pentru a cincea oara in anul acesta. Stiu ca sunt supraponderala si tin cu tot dinadinsul sa ma schimb. Citesc tot ce apare in acest domeniu, imi stabilesc teluri precise, fac efortul de a mentine o atitudine mentala pozitiva, imi repet ca voi reusi. Dar nu se intampla asa. Nu trec 2-3 saptamani si cedez. E clar ca nu sunt in stare sa ma tin de ceea ce-mi propun.



*Fiul meu adolescent este rebel si se drogheaza. Indiferent ce as face, nu ma asculta. Ce pot sa fac ?


*Am urmat nu stiu cate cursuri de eficienta manageriala. Astept multe de la angajatii mei si fac toate eforturile pentru a ma purta prieteneste, pentru a-i trata cum se cuvine. Dar nu simt nicio urma de devotament din partea lor. Am impresia ca, daca as lipsi o zi, si-ar petrece timpul trancanind. De ce nu reusesc sa le inspir o atitudine independenta si responsabila ? Sau sa gasesc altii angajati, care sa indeplineasca aceste conditii ?