Clienti pe viata. Cum sa transformi cumparatorul ocazional intr-un client pe viata - pocket book - Carl Sewell

9786067220353
Autor: Paul B. Brown, Carl Sewell
Editura: Publica
Anul aparitiei: 2015
20%
in stoc
Pret vechi: 27.94 lei
22.35 lei
Discount: 5.59 lei (20%)
+

Descriere

  Prin intermediul principiilor care au transformat reprezentanta sa auto intr-o afacere de aproape un miliard de dolari si l-au facut unul dintre cei mai mari dealeri din tara, Carl Sewell exemplifica modul in care trebuie parcurs drumul catre succes. Care este metoda demonstrata in timp a lui Sewell? Descoperiti ce vor clientii si asigurati-va ca exact acel lucru primesc. 
  Transformati-va angajatii in superstaruri ale serviciilor; obtineti de la clienti ponturi bune in ceea ce priveste serviciile de calitate si faceti-va reclama intr-un mod care va avantajeaza. Indiferent daca detineti o corporatie sau sunteti la inceput de drum, metodele demonstrate ale lui Sewell va vor invigora afacerea, dar si viitorul. Intr-o epoca in care castigarea increderii si loialitatii clientului este mai importanta decat oricand, Carl Sewell va arata cum sa transformati cumparatorii ocazionali in clienti pe viata. 
 
  „Nu exista o singura pagina fara o lectie instructiva pentru managerii care se lupta sa obtina avantaje competitive prin intermediul serviciilor. Este o adevarata bijuterie!” Prof. Leonard A. Schlesinger, Harvard Business School 
  „Cartea anului… modul in care abordeaza Sewell serviciile va functiona la fel de bine si pentru companii mari, si pentru companii mici. Sfatul meu este sa va apucati de ea cu entuziasm, sa va amuzati, sa meditati – si sa actionati imediat.” Tom Peters 
  O carte pe care o citesc toti angajatii Autonom, pe care o recomandam cu drag celor care isi pretuiesc clientii si doresc sa livreze servicii peste asteptari. 
Dan Stefan, Executive Director Autonom Rent-a-Car
 
  Carl Sewell este urmasul unuia dintre cei mai bine cotati dealeri de masini din Statele Unite. Afacerea lui a crescut de la o cifra de afaceri de zece milioane de dolari in anul 1968 la aproape un miliard, in prezent. Unul dintre principalele motive care au condus la aceasta crestere impresionanta este importanta acordata serviciilor excelente oferite clientilor sai. Carl Sewell traieste in Dallas, Texas. 
  Paul B. Brown, fost scriitor si editor la Business Week, Financial World, Forbes, si Inc., locuieste in Duxbury, Massachusetts. El tine frecvent prelegeri pe tema serviciilor oferite clientilor.