Descriere
Este extrem de profitabil sa demonstrezi ca iti intelegi clientii; daca nu o faci, insasi compania ta este in pericol.
Prima lucrare care dezvaluie Declansatorii Motivationali ascunsi, astfel incat sa intelegem, sa prezicem si sa influentam comportamentul clientilor.
Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati
Clientii sunt atenti la felul cum ii atragi si cum sunt tratati
-
Descifreaza felul in care clientii gandesc si iau decizii.
-
Afla motivele reale pentru care organizatiile gestioneaza gresit experienta cu propriii clienti.
-
Creeaza o Filosofie a Clientului prin care sa-l atragi si sa-l pastrezi.
-
Gestioneaza Marea Schimbare de Atitudine a Clientului.
-
Pregateste-ti angajatii pentru a face fata oricarui client.
-
Solutioneaza nemultumirile clientilor pentru a consolida loialitatea.
-
Descopera noile reguli pentru marketingul in masa si cel direct.
-
Fa-ti clientii sa cumpere mai mult si mai des.