Descriere
In cea mai importanta carte de business de la The Tipping Point incoace, Chris Anderson ne arata cum viitorul comertului si al culturii nu rezida in hituri, ci in ceea ce multa vreme a fost considerat un rateu – coada nesfarsit de lunga a produselor de nisa din curba cererii.
„Ideile lui Anderson influenteaza gandirea strategica a companiei noastre la modul cel mai profund.” Eric Schmidt, CEO, Google
„L-as aseza pe Anderson pe aceeasi treapta cu Malcolm Gladwell si Clayton M. Christensen, cartea de fata fiind una dintre cele mai importante lucrari de filosofie a afacerilor publicate in emergenta era digitala globala.” Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
„Toti cei interesati de media... trebuie sa citeasca aceasta carte.” Rob Glaser, CEO, RealNetworks
„Locul acestei carti in biblioteca este intre The Tipping Point si Freakonomics.” Reed Hastings, CEO, Netflix
Chris Anderson conduce revista Wired din anul 2001 si de atunci i-a adus unsprezece nominalizari la premiile National Magazine, castigand premiul pentru Excelenta in 2005. In anul 2010 a fost inclus in clasamentul revistei Time al celor mai influenti 100 de oameni din lume. Anderson detine o diploma in fizica, obtinuta la Universitatea George Washington si a studiat mecanica cuantica si jurnalism stiintific la Universitatea Berkley din California.