Comunicare in limba romana. Caiet pentru clasa I, semestrul 1

9786067060614

Exersand atat scrierea literelor de mana (si nu numai!), cat si jucandu-ne in fel si chip cu sunetele, literele, cuvintele.

Autor: Dumitra Radu, Alina Nicolae-Pertea, Rodica Chiran
Editura: Aramis
Anul aparitiei: 2016
Nr. Pag: 112
Limba: Romana
Disciplină: Comunicare In Limba Romana
Format: 285X210 cm
Vârstă: 7 ani, 8 ani
in stoc
14.99 lei
+

Descriere



Dragi colegi,

Abordarea moderna a continuturilor propuse de programa va fi, cu siguranţa, pe placul elevilor dumneavoastr si la îndemana oricarui cadru didactic aflat la inceput de drum, cu experienţa sau suplinitor. Avand in permanenta in vedere obiectivul principal - acela de a dezvolta competente de comunicare ,am optat pentru propunerea unei game foarte variate de exercitii, oferindu-va astfel dumneavoastra posibilitatea de a alege dintre ele (in functie de particularitatile colectivului) sau de a dezvolta si amplifica activitatea la clasa pornind de la aceste sugestii.

Ordinea studierii literelor pe care o propunem este cea agreata de lingvisti, conform frecventei sunetelor in vocabularul limbii romane. Ritmul de predare-invatare sugerat este unul mediu, astfel incat fiecare copil sa aiba posibilitatea asimilarii temeinice a informatiilor esentiale.

Titlurile unitatilor de invatare sunt corelate cu ciclul natural al anotimpurilor, iar lectiile fac trimitere la universul apropiat si familiar al copilului.Partea de sus a fiecarei pagini vi se adreseaza in mod direct. Veti regasi acolo sugestiile pentru diferite activitati (indicate prin simboluri explicate în pagina anterioara), continuturile noi din programa abordate, dar si sugestii pentru temele de discutii adecvate unitatii de invatare si lectiei (inclusiv pentru intalnirea de dimineata). Tot aici sunt indicate si literele, grupurile de litere sau diftongii ce urmeaza a fi valorificate in paginile de exercitii.Ceea ce urmeaza pe pagina are drept destinatar elevul - imagini, cuvinte, propozitii, texte, spatii de lucru (pentru bifare, trasare, completare, scriere, colorare etc.). Interventia dumneavoastra în acest spatiu se rezuma la citirea textelor care insotesc imaginile si a cerintelor adresate elevului.

Pe pagina de verificare, elevul se poate autoevalua prin colorarea simbolurilor afisate pe partea dreapta, conform propriilor realizari si progrese.