Descriere
Nu rata aceasta carte: viitorul tau ca profesionist in vanzari, dar si al afacerii tale, trebuie sa se bazeze pe un proces de vanzare inteligent si infailibil!
Harry Washburn si Kim Wallace, pionieri ai noii stiinte de vanzare ThoughtScanTM, revolutioneaza lumea vanzarilor cu o uimitoare si puternica strategie de a furniza produse, servicii si idei. Bazandu-se pe mai mult de douazeci de ani de studii si experienta practica in prima linie din domeniul vanzarilor, marketingului si publicitatii, autorii isi concentreaza atentia, in acest volum, pe procesul de cumparare, din punctul de vedere al consumatorului. Prin prisma unor tehnici de ultima ora, provenind in mare masura din NLP, testate practic in diverse domenii, de la divertisment si pana la industria sanatatii, se analizeaza pas cu pas decizia de cumparare, aratandu-ti cum sa identifici cele trei profiluri dominante ale cumparatorului (Comandant, Ganditor si Privitor) si permitandu-ti sa planifici procesul de vanzare astfel incat acesta sa aiba impactul maxim. Sustinandu-si principiile cu o serie inedita de studii de caz, lucrarea ofera solutii pentru a te elibera de vechile modele devenite clisee, pentru a construi relatii noi si pentru a transforma potentialii clienti in consumatori loiali.