GEOGRAFIA Europei. Caiet pentru clasa a VI-a

9789731248219

Prin exercitii, teme, întrebari şi teste se asigura evaluarea obiectiva a performantelor fiecărui elev şi pregatirea adecvata pentru evaluarea ce urmeaza sa aib loc pe parcursul întregului an şcolar.

Autor: Carmen Camelia Radulescu, Zamfir Datcu, Steluta Dan, Dumitru Voicu, Nicolae Lazar
Editura: Art Educational
Anul aparitiei: 2016
Nr. Pag: 80
Limba: Romana
Disciplină: Geografie
Format: 27X20 cm
Vârstă: 13 ani, 12 ani
in stoc
17.00 lei
+

Descriere

Geografia Europei. Caiet pentru clasa a Vl-a reprezintă un auxiliar didactic care poate să însoţească orice manual aprobat aflat în circulaţie, fiind un instrument util în procesul de predare-învăţare-evaluare a cunoştinţelor cuprinse în programa şcolară. Modalităţile de comunicare, prezentarea grafică şi cartografică sunt în concordanţă cu exigenţele actuale ale educaţiei centrate pe competenţe.

Caietul este alcătuit din două părţi: prima parte conţine prezentarea generală a Europei, însoţită de sinteze şi teste de evaluare, cea de-a doua fiind centrată pe caracteristicile generale ale regiunilor Europei şi pe caracterizarea statelor prevăzute în programa şcolară. Autorii au adăugat la finalul caietului un dicţionar de termeni geografici, menit să faciliteze învăţarea activă a elevilor.


Caietul are urmatoarea structura:

Partea I:

- prezentarea generala a Europei: cadrul natural, populatia şi asezarile, economia, harta politica;

-sinteze şi teste de evaluare.

Partea a II-a:

- caracteristici generale ale regiunilor Europei;

- caracterizarea statelor prevazute în programa pentru o ora pe saptamana;

Dicţionar de termeni geografici.

Prin exercitii, teme, întrebari şi teste se asigura evaluarea obiectiva a performantelor fiecărui elev şi pregatirea adecvata pentru evaluarea ce urmeaza sa aib loc pe parcursul întregului an şcolar. Caietul reprezintă un ajutor şi pentru profesorul de geografie, avand în vedere densitatea informatiei şi timpul foarte scurt alocat predarii. Utilizarea caietului permite o invatare activa, elevul fiind permanent antrenat în desfasurarea lecţiei. Prin modul de prezentare a temelor, caietul respecta recomandarea Programei scolare de a nu transforma studiul geografiei Europei într-o abordare de tip enciclopedic, oferind posibilitatea selectării informatiei şi introducerii acesteia în sisteme de instruire care să faciliteze o învăţare activă şi interesantă pentru elevi.

Aflat la a treia editie, caietul a fost completat/revizuit, în urma sugestiilor primite de la profesori, părinti şi chiar elevi. Constituie o metoda de a învata mai bine, mai usor şi mai eficient şi totodată un mijloc de a demonstra elevului că studiul geografiei este important şi poate fi chiar foarte atragator.

Autorii


Produse Similare