Descriere
CUPRINS:
ARGUMENT …………………………………………………………. 3
ARGUMENT …………………………………………………………. 3
CAPITOLUL 1-EVALUAREA-COMPONENTA A PROCESULUI DE INVATAMANT …………….. 7
1. 1. Conceptul de evaluare didactica …………………………………. 7
1. 2. Functiile si operatiile evaluarii ……………………………………. 9
1. 3. Formele evaluarii: initiala, formativa, sumativa …………………. 11
1. 4. Tipuri de rezultate scolare supuse evaluarii... 18
CAPITOLUL 2 -METODE TRADITIONALE SI ALTERNATIVE DE EVALUARE A REZULTATELOR SCOLARE... 21
2. 1. Precizari terminologice... 21
2. 2. Metode traditionale de evaluare... 22
2. 3. Metode alternative de evaluare... . 28
2. 4. Strategii de evaluare in conditiile invatamantului simultan... 52
CAPITOLUL 3 -CERCETARE APLICATIVA PRIVIND IMBINAREA METODELOR TRADITIONALE CU CELE ALTERNATIVE ... 54
3. 1 Obiectivele cercetarii si ipoteya de lucru... 54
3. 2 Metodologia cercetarii... 55
3. 3 Imbinarea metodelor traditionale si alternative de evaluare in cadrul evaluarii initiale, formative, sumative... 58
BIBLIOGRAFIE………………………………………………... 253