Descriere
Aceasta lucrare de referinta demonstreaza ca m odelul cognitiv-comportamental este ideal in interventiile din mediul scolar, pentru ca raspunde nevoii institutiilor de invatamant de a beneficia de servicii de sanatate mintala flexibile si de scurta durata.
Este o carte scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar. Lucrarea prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
Este o carte scrisa de profesionisti vizionari, ale caror texte exprima tendintele actuale in interventiile cognitiv-comportamentale aplicate in mediul scolar. Lucrarea prezinta interventii fundamentate stiintific pentru cele mai frecvente dificultati cu care se confrunta tinerii de varsta scolara:
- depresie
- anxietate
- ADHD
- hartuire
- furie, agresivitate, intimidare
- dizabilitati de dezvoltare
- tulburari din spectrul autist
- dificultati de invatare
- refuz scolar
- mutism selectiv
- tulburari de comportament alimentar
- abuz de substante
- orientari sexuale: lesbiana, gay, bisexuala, transsexuala, identitate sexuala nedefinita
Elementul de noutate al acestei editii consta in abordarea unor subiecte precum hartuirea digitala, consultanta parintilor si a cadrelor didactice, practicile de disciplinare pozitiva la nivelul scolii si tulburarea bipolara.