Invat sa citesc! Comunicare in limba romana clasa I (colectia inveti cu placere) - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel

9786068681917
Autor: Otilia Brebenel, Crenguta Alexe, Anita Dulman, Stefan Pacearca, Mirela Mihaescu
Editura: Intuitext
Anul aparitiei: 2018
in stoc
27.90 lei
+

Descriere

Invat sa citesc! Comunicare in limba romana clasa I (colectia inveti cu placere) - Mirela Mihaescu, Stefan Pacearca, Anita Dulman, Crenguta Alexe, Otilia Brebenel
 
 
Este structurat în 10 unități de învățare care sunt organizate sub forma proiectelor tematice. Acestea tratează domenii esențiale ale cunoașterii lumii, pornind de la autocunoaștere („Cine sunt eu?”) spre cunoașterea realității înconjurătoare („Ce ne înconjoară?”), a valorilor culturale şi sociale („Cine suntem noi?”, „Cum comunicăm?”), a valorilor democraţiei și a principiului nediscriminării („Cum ne comportăm?), precum și a principiilor care stau la baza unui stil de viață sănătos („Cum ne păstrăm sănătatea?).
Fiecare unitate de învățare cuprinde mai multe lecții și câte o secțiune de recapitulare, evaluare și ameliorare/optimizare a învățării.   
Copiii sunt atrași către cunoaștere prin exerciții plăcute, inspirate din zona lor de cunoaștere. Un alt punct important al lucrării o constituie grafica aerisită, plăcută și numărul mare de imagini. Astfel, elevii de Clasa I vor descoperi un caiet atractiv, bogat în desene și ilustrații, ce confirmă filosofia Intuitext a învățării prin joc.
Succesiunea sunetelor/ literelor s-a realizat având în vedere gradul de dificultate în pronunțare, modul cum se combină în formarea cuvintelor, precum și frecvența lor în limba română. Cuvintele formate din trei sau mai multe silabe sunt introduse progresiv, exersarea ia de multe ori formă de joc, fiind respectate principiile învățării.
Textele propuse de autori respectă particularitățile de vârstă ale elevilor de clasa I, transmit mesaje pozitive, îi ajută pe elevi să exerseze citirea în ritmul specific vârstei (prin creșterea progresivă a numărului de cuvinte) şi să facă pași siguri spre înţelegerea modului în care acestea se construiesc.
De asemenea, caietul cuprinde informații necesare unei exprimări şi scrieri corecte, precum şi elemente de comunicare orală şi scrisă.
Auxiliarul conține pagini destinate evaluării inițiale, recapitulării și evaluării la finalul fiecărei unități de învățare, recapitulării și evaluării finale, pagini pentru ameliorare (Pentru a merge mai departe) și dezvoltare (Un pas spre Excelent), repere pentru reglare (Ai rezolvat asemănător).
Evaluarea se realizează prin metode tradiţionale şi complementare: probe scrise, proiecte, portofoliu, autoevaluare pe baza grilei oferite la finalul fiecărei probe de evaluare.