Descriere
INTRODUCERE
CAPITOLUL I. PROFILUL PSIHOPEDAGOGIC AL COPILULUI PRESCOLAR
I. 1. Prescolarul - caracterizare psihologica generala …… 8
I. 2. Particularitati ale procesului de formare a conceptelor matematice in prescolaritate………………………… 21
I. 3 Notiuni generale despre joc...………...…... 26
I. 3. 1. Jocul – dominanta a varstei prescolara………..…... 26
I. 3. 2. Jocul in conceptia marilor psihologi si pedagogi... 32
I. 3. 3. Clasificarea jocurilor la varsta prescolara……...….. 37
CAPITOLUL II. CONCEPTELE MATEMATICE SI ROLUL JOCULUI DIDACTIC IN FORMAREA ACESTORA ... 47
II. 1. Formarea conceptelor matematice... 47
II. 2. Multimi. Operatii cu multimi... 49
II. 3. Numere naturale... 60
II. 4. Elemente de geometrie... 69
II. 5. Unitati de masura... 71
II. 6. Tipuri si forme de organizare a activitatilor cu continut matematic... 80
II. 7. Metodologia organizarii jocului didactic ca forma de activitate…... 89
II. 8. Clasificarea jocurilor didactice matematice ilustrata cu exemple... 95
BIBLIOGRAFIE ... 118
CUPRINS