Descriere
Masurarea impactului utilizarii aplicatiilor software in educatie.
Cuprins
I. Argument
II. Utilizarea aplicatiilor software in educatie
1. Perspectiva istorica
2. Computer Science vs. Tehnologia Informatiei
1. 1 Consideratii generale
1. 2 Analiza situatiei actuale a disciplinelor de specialitate
1. 3 Nevoi educationale in Romania
1. 4 Perspective ale profesorilor
1. 5 Asteptarile/cerintele elevilor si ale parintilor
3. E-learning. Concepte si aplicatii.
1. 1 Consideratii generale
1. 2 Dezvoltarea e-learning
1. 3 Tipuri de software educational
III. Concluzii
IV. Anexe
1. Curriculum la decizia scolii–„Software educational”
2. Modele de proiecte didactice
1. 1 Algoritmi cu structura liniara si alternativa (decizionala)
1. 2 Procesarea fractiilor
1. 3 Structuri repetitive– ciclul for
1. 4 Returnarea valorilor de catre functii
1. 5 Parcurgerea grafurilor in latime
1. 6 Dezvoltarea unui model ER pe baza unui scenariu dat
1. 7 Inserarea ecuatiilor
1. 8 Introducerea datelor in celule
V. Bibliografie
Nr. de pagini: 126
Anul aparitiei: 2016
I. Argument
II. Utilizarea aplicatiilor software in educatie
1. Perspectiva istorica
2. Computer Science vs. Tehnologia Informatiei
1. 1 Consideratii generale
1. 2 Analiza situatiei actuale a disciplinelor de specialitate
1. 3 Nevoi educationale in Romania
1. 4 Perspective ale profesorilor
1. 5 Asteptarile/cerintele elevilor si ale parintilor
3. E-learning. Concepte si aplicatii.
1. 1 Consideratii generale
1. 2 Dezvoltarea e-learning
1. 3 Tipuri de software educational
III. Concluzii
IV. Anexe
1. Curriculum la decizia scolii–„Software educational”
2. Modele de proiecte didactice
1. 1 Algoritmi cu structura liniara si alternativa (decizionala)
1. 2 Procesarea fractiilor
1. 3 Structuri repetitive– ciclul for
1. 4 Returnarea valorilor de catre functii
1. 5 Parcurgerea grafurilor in latime
1. 6 Dezvoltarea unui model ER pe baza unui scenariu dat
1. 7 Inserarea ecuatiilor
1. 8 Introducerea datelor in celule
V. Bibliografie
Nr. de pagini: 126
Anul aparitiei: 2016