Descriere
O poti lua pe o cale deja batuta si te poti numi antreprenor sau iti poti urma propriul drum si chiar poti fi antreprenor.
Cand Derek Sivers a lansat CD Baby, nu a avut in vedere dezvoltarea unei afaceri de proportii. Era un muzician independent de succes care voia doar sa-si comercializeze online CD-ul. Pentru ca nimeni nu l-a putut ajuta in acest sens, a pornit la drum de unul singur si a construit de la zero un magazin online.
Sivers si-a inceput afacerea in 1998 din dorinta de a-si ajuta prietenii sa-si vanda CD-urile. In 2000, si-a angajat primul om. Opt ani mai tarziu, a vandut CD Baby pentru 22 de milioane de dolari.
Sivers nu a avut nevoie de un plan de business. Nici tu nu ai. Nu trebuie sa ai idei marete; de fapt, este chiar indicat sa nu le ai. Incepe cu putin, tine la clientii tai mai mult decat la tine insuti si condu-ti afacerea ca si cand nu ai avea nevoie de bani.
Daca iti doresti un manifest autentic, un ghid la obiect si o lectura amuzanta asupra careia sa revii iar si iar, Orice iti doresti este cartea de care ai nevoie. Sper sa iti placa la fel de mult cat mi-a placut mie.
Tim Ferris, autorul cartii The 4-Hour Workweek
Am parcurs aceasta carte in vreo ora. Oau. Pe bune. Derek impartaseste cu cititorii unele dintre principiile (si „anti-principiile”) pe care le-a invatat si le-a aplicat cat timp a fost antreprenor din intamplare si le spune cum sa-si dezvolte afacerea fara sa-si piarda sufletul.
Todd Henry, autorul cartii Die Empty
Citind noua carte a lui Derek Sivers, Orice iti doresti, vei petrece una dintre cele mai interesante ore din viata ta.
Forbes
In 2008, Derek Sivers a vandut CD Baby pentru a se putea concentra pe alte afaceri prin care sa-i ajute pe muzicieni. De atunci, pune la dispozitia celorlalti toate lucrurile pe care le-a invatat de-a lungul timpului, in calitate de scriitor si de speaker la conferinte (a participat, printre altele, si la trei conferinte TED).