Descriere
In Romania postcomunista, comertul reprezinta un pilon solid al economiei. In acest fel, marketingul a devenit esential pentru dezvoltarea pietei, a afacerilor si a economiei. Marketingul este un motor al dezvoltarii societatii, in ansamblu. De aici rezulta importanta acestei discipline.
14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea acestora au fost angajati de primele multinationale care au venit in Romania.
Prin aceste interviuri, carte isi propune:
- prezentarea celor mai experimentati romani din acest domeniu.
- recuperarea istoriei recente a Romaniei, privita din perpectiva economica si de business. Anii ’90 sunt cei mai tulburatori si fascinanti de dupa Revolutie, cand toate lumea romaneasca se schimba cu o mare viteza, cautandu-si drumul spre capitalism.
De ce aceasta carte? O marturie originala despre un domeniu foarte la moda in prezent, dar aproape necunoscut la inceputul anilor ’90.
Teme de discutie:
- Cum ati ajuns sa lucrati in marketing?
- Cum si unde ati invatat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te manca in anii '90?
- Lucrul cu echipele de atunci.
- Mentorii si oamenii care v-au marcat in acei ani.
- Campanii realizate in acei ani.
- In ce consta, in fapt, munca dvs in marketingul acelor ani?
- Cum era piata romaneasca?
- Cum erau consumatorii?
- Relatiile cu agentiile de publicitate si cu media existente in acei ani.
- Cum erau retelele de distributie?
- Dar bugetele de marketing?
- Ce obiective profesionale aveati atunci?
- Succese si insuccese.
Publicul tinta al cartii:
- Industria de marketing, publicitate si comunicare din Romania.
- Studentii si cadrele universitare din facultatile economice si de profil.
14 interviuri fata in fata cu cei mai importanti oameni de marketing din Romania, cu o experienta dobandita incepand cu anii ’90. Acestia sunt primii romani care au muncit in marketing. Majoritatea acestora au fost angajati de primele multinationale care au venit in Romania.
Prin aceste interviuri, carte isi propune:
- prezentarea celor mai experimentati romani din acest domeniu.
- recuperarea istoriei recente a Romaniei, privita din perpectiva economica si de business. Anii ’90 sunt cei mai tulburatori si fascinanti de dupa Revolutie, cand toate lumea romaneasca se schimba cu o mare viteza, cautandu-si drumul spre capitalism.
De ce aceasta carte? O marturie originala despre un domeniu foarte la moda in prezent, dar aproape necunoscut la inceputul anilor ’90.
Teme de discutie:
- Cum ati ajuns sa lucrati in marketing?
- Cum si unde ati invatat marketing? Teoria ca teorie, dar practica te manca in anii '90?
- Lucrul cu echipele de atunci.
- Mentorii si oamenii care v-au marcat in acei ani.
- Campanii realizate in acei ani.
- In ce consta, in fapt, munca dvs in marketingul acelor ani?
- Cum era piata romaneasca?
- Cum erau consumatorii?
- Relatiile cu agentiile de publicitate si cu media existente in acei ani.
- Cum erau retelele de distributie?
- Dar bugetele de marketing?
- Ce obiective profesionale aveati atunci?
- Succese si insuccese.
Publicul tinta al cartii:
- Industria de marketing, publicitate si comunicare din Romania.
- Studentii si cadrele universitare din facultatile economice si de profil.