Descriere
„Invatarea ne insoteste de la nastere pina la sfirsitul vietii, fie ca ne dorim sau nu acest lucru, fie ca sintem sau nu constienti de ea. Datorita expansiunii cunoasterii din jurul nostru, sintem «asediati» de o multitudine de date care ne atrag atentia si ne preseaza sa interactionam cu ele, care ne motiveaza sa receptionam informatii, sa memoram, sa formam noi deprinderi. Mult mai putine sint insa materialele care ne invata cum sa invatam, sa asimilam cunostinte, sa formam deprinderi, abilitati, competente. Volumul de fata constituie o resursa pentru studentii care studiaza psihologia invatarii in cadrul unei facultati de profil, pentru cadrele didactice, care astfel pot optimiza invatarea la clasa, pentru consilierii scolari si, nu in ultimul rind, pentru parintii aflati in cautarea unei surse competente de modele si a unei directii diferite, prin care sa actioneze corect, coerent, conform teoriilor cunoscute in domeniu.” (Georgeta Panisoara)
Georgeta Panisoara este conferentiar universitar doctor abilitat in Departamentul de Psihologie, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti. Este doctor in psihologie din 2006, conduce doctorate din 2016. Sustine cursuri de psihologia invatarii, educatiei, motivare, managementul resurselor umane, dezvoltare emotionala, comunicare verbala si nonverbala etc. Coordoneaza colectia „Psihologia copilului & Parenting” a Editurii Polirom. A scris numeroase volume de succes, dintre care amintim: Managementul resurselor umane (trei editii; Polirom, 2004, 2005, 2016), Motivarea eficienta (Polirom, 2005), Psihologia copilului modern (coord.; Polirom, 2011), Medaliile succesului (2013, 2014). A participat la numeroase granturi si conferinte nationale si internationale; sustine workshopuri, webinare si programe de training. Autor de jocuri educationale (Provocarea emotiilor, 2017, Personality Game, 2018).