Puterea puterii. Colectia savoir-vivre - Reiner Neumann

978-606-8564-06-7
Autor: Reiner Neumann
Editura: Baroque Books And Arts
Anul aparitiei: 2016
15%
in stoc
Pret vechi: 38.44 lei
32.67 lei
Discount: 5.77 lei (15%)
+

Descriere

Reiner Neumann este psiholog si colaboreaza frecvent cu presedinti de firma, directori executivi si cu personalitati binecunoscute publicului larg.

A pregatit pana in momentul de fata peste 15 000 de specialisti si personal de conducere dintr-un mare numar de firme si multe concerne aflate pe piata bursiera germana (DAX) si se bucura continuu de cele mai bune aprecieri si referinte.

Are o experienta indelungata ca manager si consultant. A fost conducatorul pregatirii personalului pentru Departamentul de Vanzari si Servicii la Siemens Coordination Center din Bruxelles, conducatorul serviciilor de dezvoltare si formare a personalului la Mannheimer AG din Hamburg, manager departamental la Mummert si la Kienbaum si vicepresedinte la ABB Business Services, in Elvetia.
Dupa terminarea studiilor, Reiner Neumann si-a desfasurat activitatea academica la Institutul de Cercetari in Educatie Max Planck din Berlin si la Universitatea Ruhr din Bochum.

PUTEREA ESTE NEDREAPTA PUTINI O AU, MULTI SI-O DORESC, SI CEI MAI MULTI O CONSIDERA SEXY

Un ghid captivant si elitist despre puterea celor din jur, dar, mai intai de toate, despre propria ta putere.
Cine are putere poate sa ajute si, la fel de bine, poate sa distruga, poate sa construiasca si poate sa calce totul in picioare.

„Despre fostul presedinte al MG Technologies, exista o poveste interesanta referitoare la institutia puterii: avea pe birou un buton pe care apasa ori de cate ori dorea cafea. Si atunci venea o secretara din anticamera si ii turna cafea– dar din cafetiera aflata chiar la el pe birou.
[…]
In cadrul fetei, ochii joaca un rol deosebit. Oamenii consuma mult timp si energie privindu-se in ochi. Cel mai mult conteaza frecventa si durata– cu cat ne priveste cineva mai intens, cu atat percepem mai multa atentie si consimtamant. Absenta gestului este interpretata de obicei drept lipsa de interes, respingere sau sentiment de vinovatie. Cele mai bune efecte pot fi obtinute de la un partener de discutie daca se sustine un dialog de priviri prelungit, dar intrerupt repetat, pentru scurt timp. O privire holbata inseamna insa o mare greseala. Iar una neclintita transmite un sentiment de disconfort, cu tente amenintatoare. Cand doua persoane se privesc fix, poate fi preludiul unui conflict.
Cel mai important in mimica: zambiti! Persoanele care zambesc fac o buna impresie. Zambetul este cea mai limpede cale de a transmite bunavointa. Zambetul este un amortizor important al proastei dispozitii si al agresiunii si atrage o atitudine prietenoasa. Chiar si obrazniciile insotite de un zambet nu par la fel de agresive.
[…]
Ludovic al XIV-lea a ramas in istorie sub numele de.
L’état c’est moi!
Era deviza sa, pe care a impus-o prin concentrarea puterii la Versailles. Iar regele insusi arata pe masura pretentiilor sale. Cunoscuta pictura a lui Hyacinthe Rigaud, cel mai renumit portretist din Ancien Régime, il reprezinta in postura impozanta, cu toate insemnele puterii regale: mantie bleumarin brodata cu crini de aur, captusita in intregime cu blana scumpa, de hermelina, cu sabia de parada din aur, sprijinindu-se cu mana dreapta de sceptrul de aur, iar pe un taburet somptuos, coroana. Maretia personajului se face remarcata de la prima vedere.
[…]
IF YOU PAY PEANUTS, YOU GET MONKEYS!
Atunci cand va exercitati autoritatea de sef, trebuie sa tineti seama de valorile, mentalitatea si motivatia subalternilor, ceea ce va va ajuta sa le cunoasteti si exigentele. John Stacey Adams a formulat equity theory. Potrivit acestei abordari, oamenii sunt cu atat mai dispusi sa se lase condusi si sa munceasca mai intens cu cat considera mai echilibrat raportul dintre input (spre exemplu, munca prestata si implicare in munca) si output (de pilda, retributie si conditii de lucru). In engleza exista o expresie cat se poate de sugestiva: If you pay peanuts, you get monkeys! Daca vor constata o discrepanta intre input si output, oamenii nu vor fi motivati si vor munci mai putin. Dar ei se asteapta in aceeasi masura si la o impartire echitabila a componentelor din output. Lipsa de proportie determina eforturi din partea celor dezavantajati de a realiza din nou echilibrul. Firesc, notiunile de input si output sunt intotdeauna percepute diferit, functie de criteriile individuale ale fiecaruia.
[…]
Frumusetea este parte a capitalului erotic. Si oricine poate sa profite de ea, daca stie sa o puna in valoare, cu putina pricepere si ceva interes. Pentru inceput, trebuie sa acordati atentie vestimentatiei, tunsorii si intregii tinute. Catherine Hakim constata ca femeile cu infatisare placuta sunt avantajate oriunde, inclusiv in ierarhii de top management. Dar daca arata prea bine si se comporta prea feminin si prea senzual, pot obtine un efect contrar, fiind considerate neserioase, pierzandu-si astfel sansele de a ajunge in varful piramidei. Desigur, Catherine Hakim nici nu pune in discutie rochia mini care, spune ea, nu are ce cauta in viata profesionala. Capitalul erotic al barbatilor si al femeilor consta din sarm, temperament, vestimentatie, bune maniere, eleganta si carisma. Oamenii frumosi sunt mai indragiti, fiind considerati si mai inteligenti, iar de multe ori au parte de joburi mai bune. Chiar si bebelusii frumosi se bucura de mai multe zambete si trezesc si mai mult interes.“

REINER NEUMANN

Nr. de pagini: 224
Anul aparitiei: 2015