Descriere
Cartea este o abordare practica, ce le ofera viitorilor specialisti in relatii publice instrumentele de comunicare specifice, regulile stricte de respectat, dar si „secretele” succesului in redactarea de texte. Autorii prezinta tehnicile de baza in redactarea materialelor persuasive, probleme de stil si de continut, de design si de prezentare valabile pentru toate tipurile de media, trasind portretul-robot al autorului de texte pentru relatii publice perfect.
Cuprins: Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea
Cuprins: Redactarea in relatiile publice: rolul si responsabilitatea
Persuasiunea
Principiile redactarii de materiale
Memo, e-mail-uri, scrisori, rapoarte si propuneri
Redactarea de texte pentru mass-media
Discursurile si alte tipuri de prezentare
Exercitii
Traducere de Dana Ligia Ilin
Doug Newsom, profesor de jurnalism la Texas Christian University, a fost membra a Commission on Public Relations Education si presedinta a College of Fellows din cadrul Public Relations Society of America (PRSA). A fost de asemenea consultant national pe probleme de educatie al PRSA. A prezidat comitetul disciplinar Fulbright si a fost una dintre primele femei alese in consiliul de conducere al unei institutii publice din Statele Unite. Dintre volumele publicate amintim: Media Writing: Preparing Information for the Mass Media (1988), Bridging the Gaps in Global Communication (2006), This is PR: The Realities of Public Relations (2009). De aceeasi autoare, la Editura Polirom a mai aparut Totul despre relatiile publice (in colab.; ed. I, 2003, ed. a II‑a, 2010).