REGULI SIMPLE PENTRU O EDUCATIE ARMONIOASA. LECTURI SI ACTIVITATI PSIHOEDUCATIVE PENTRU COPII, LA GRADINITA SI ACASA. 4-6 ANI

9789734715435

"Din pricina faptului ca anii de gradinita aduc schimbari majore si rapide in viata copiilor, acestia pot intampina dificultati in gestionarea emotiilor, a gandurilor si a comportamentelor care insotesc aceste schimbari."

Autor: Andreea Ciocalteu
Editura: Paralela 45
Anul aparitiei: 2016
Nr. Pag: 64
Limba: Romana
Format: 26X20 cm
Vârstă: 6 ani, 4 ani, 5 ani
in stoc
12.00 lei
+

Descriere



Argument

Lucrarea de fata se adreseaza copiilor de varsta prescolara si ,,maestrilor" care se ocupa de formarea lor: parinti, educatori, invatatori, consilieri scolari. Daca privim relatia dintre copil si educatorul sau ca pe o relatie unica dintre ucenic si maestru, intelegem cautarile permanente ale celui din urma si dorinta de a se adapta nevoilor celui pe care il educa. Aici, pe drumul cautarilor, se afla acest volum de lecturi psihoeducative si activitati practice necesare educarii eficiente a copiilor de varsta prescolara. Anii de gradinita aduc in viata copiilor schimbari rapide. Copiii pot intampina dificultati in gestionarea emotiilor, a gandurilor si a comportamentelor care insotesc aceste schimbari. Scopul acestei lucrari este sa sustina demersul educational din gradinita si din familie prin povesti psihoeducative si modele de activitati care urmaresc dezvoltarea abilitatilor socio-emotionale ale copiilor.
Testele stadiale respecta succesiunea itemilor din fisele de lucru. Se propune astfel o evaluare conforma cu o structura familiara elevilor, gradandu-se corespunzator nivelul de dificultate a itemilor. Exercitiile de la subiectul al II lea acopera toate continuturile de la lectura, din programa scolara.
O noutate din cartea noastra este si feedbackul din finalul unitatilor de gramatica. Aceasta secventa determina implicarea elevului in autoevaluare si in reflectia asupra studiului limbii romane. Consideram ca raspunsul la intrebarea Care este lucrul cel mai important pe care l-am invatat? il va provoca pe elev sa sistematizeze si sa esentializeze cu mai mult interes noile achizitii. Iar intrebarea "Cand si unde voi folosi ceea ce am invatat?" va conduce la constientizarea importantei studiului limbii romane. Un lucru foarte important este si acela ca unitatile de gramatica au independenta. Fisele se pot folosi indiferent de esalonarea continuturilor din noile manuale alternative.
Succes deplin tuturor elevilor din clasa a V-a!

Cuprins
Argument
Introducere
Capsunica si Merisor au venit la gradinita
Galceava pasarilor din ogradaPapusa din turta dulce
Batranul intelept si micul cantaret talentat



Interviul
Scoala tuturor

Soarele, Luna si Tatal Pamant
Repere psihoeducative pentru dezvoltarea optima

a competent'elor emot'ionale, si sociale
Andi si greseala iertata