Descriere
Durata: 5 ore
Lectura: Răzvan Hîncu
Platformele de socializare precum Facebook, Twitter, Pinterest, devin noua piață a orașului, unde se fac schimburi de știri, fotografii, clipuri video și evenimente personale de viață. Ele devin de asemenea locul preferat unde găsiți produse și răspunsuri la probleme.
Cartea audio Rețelele de socializare explicate, de Mark W. Schaefer, este propusă de ACT și Politon tuturor celor care doresc sa aprofundeze cunoștințele în materie de marketing pe rețelele de socializare.
Produsele preferate nu sunt doar branduri. Ele devin prietenii clienților, iar aceasta este ideea principală din spatele rolului rețelelor de socializare în combinația de marketing.
Obiectivul principal al marketingului este acela de a ajunge la consumatori în acele momente care le influențează comportamentul de achiziționare. Se pare că rețelele de socializare sunt perfecte pentru acest rol: ele reprezintă singura formă de marketing care poate să-și atingă consumatorii în fiecare etapă a procesului de cumpărare, din momentul în care compară produsele și până în perioada de după achiziționare.
Conexiunile cu publicul țintă + conținut semnificativ + asistență autentică = Beneficii de afaceri