Sa invatam matematica fara profesor clasa a II-a

9786065890688
Autor: Gheorghe Adalbert Schneider
Editura: Hyperion
Anul aparitiei: 2018
in stoc
33.60 lei
+

Descriere

Sa invatam matematica fara profesor clasa a II-a 
 
Lucrarea  de  fata a  fost  elaborata  conform  programei  scolare aprobata de MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE prin ordinul ministrului  educatiei  nationale  nr.  3418  /  19. 03. 2013    si  vine  in intampinarea unui stil de invatamant modern, usor, placut, prin care studiul matematicii sa se realizeze intr-un mod atragator.  
In mod special lucrarea se adreseaza elevilor care au posibilitati materiale reduse si nu-si pot permite abordarea unor ore suplimentare, dar si elevilor care au chemare spre matematica si doresc sa studieze singuri acest obiect.
Lucrarea se adreseaza si profesorilor care doresc sa lucreze mai usor cu elevii si sa aiba un control mai riguros asupra nivelului la care ajung elevii intr-un moment dat.
Fiecare  paragraf  al  fiecarui  capitol  in  parte  contine  mai  intai notiuni teoretice si exemple care au ca scop acomodarea elevului cu partea teoretica necesara intelegerii in profunzime a notiunilor legate de paragraful respectiv.  
In  continuare  sunt  prezentate exercitii si probleme rezolvate, bine  alese  si  care  au  ca  scop  intelegerea  de  catre  elev  a  tuturor aspectelor legate de paragraful tratat.  
Fiecare paragraf continua cu exercitii si probleme propuse spre rezolvare, toate fiind probleme de tip grila si care acopera cat mai complet  paragraful  respectiv si  se  incheie cu cateva teste grila de evaluare si apoi probleme pentru concursuri.
In  partea  a  doua  a  lucrarii  sunt  date  raspunsurile  la  toate problemele  din  acesta  carte  precum  si  rezolvari sau  indicatii  la problemele de tip grila mai  grele  din  fiecare  paragraf  al  fiecarui capitol.
Prezenta lucrare vine in ajutorul elevilor oferindu-le  acestora  un instrument foarte eficient pentru a invata singuri, cat si pentru o  buna si corecta evaluare a cunostintelor detinute de ei.