Sa invatam matematica fara profesor, clasa a V-a

9786065890640

Prezenta lucrare vine in ajutorul elevilor oferindu-le acestora un instrument foarte eficient pentru a invata singuri, cat si pentru o buna si corecta evaluare a cunostintelor detinute de ei.

Autor: Gheorghe Adalbert Schneider
Editura: Hyperion
Anul aparitiei: 2017
Nr. Pag: 268
Limba: Romana
Disciplină: Matematica
Format: 15X21 cm
Vârstă: 11 ani, 12 ani
in stoc
33.60 lei
+

Descriere



PREFATA

Lucrarea de fata a fost elaborata conform programei scolare aprobata de MINISTERUL EDUCATIEI NATIONALE prin ordinul ministrului educatiei nationale nr. 3393 / 28.02.2017 si vine in intampinarea unui stil de invatamant modern, usor, placut, prin care studiul matematicii sa se realizeze intr-un mod atragator.

In mod special lucrarea se adreseaza elevilor care au posibilitati materiale reduse si nu-si pot permite abordarea unor ore suplimentare, dar si elevilor care au chemare spre matematica si doresc sa studieze singuri acest obiect.

Lucrarea se adreseaza is profesorilor care doresc sa lucreze mai usor cu elevii si sa aiba un control mai riguros asupra nivelului la care ajung elevii intr-un moment dat.

Fiecare paragraf al fiecarui capitol in parte contine mai intai notiuni teoretice si exemple care au ca scop acomodarea elevului cu partea teoretica necesara intelegerii in profunzime a notiunilor legate de paragraful respectiv.

In continuare sunt prezentate exercitii si probleme rezolvate, bine alese si care au ca scop intelegerea de catre elev a tuturor aspectelor legate de paragraful tratat.

Fiecare paragraf se incheie cu exercitii si probleme propuse spre rezolvare, toate fiind probleme de tip grila si care acopera cat mai complet paragraful respectiv.

In partea a doua a lucrarii sunt date raspunsurile la toate problemele din acesta carte precum si rezolvari la problemele de tip grila mai grele din fiecare paragraf al fiecarui capitol.

Prezenta lucrare vine in ajutorul elevilor oferindu-le acestora un instrument foarte eficient pentru a invata singuri, cat si pentru o buna si corecta evaluare a cunostintelor detinute de ei.


Autorul