Descriere
Cum raspunzi unei persoane care te critica, te intrerupe si te contrazice? Cum atragi de partea ta un individ care este deja prost dispus sau se afla de cealalta parte a baricadei? Sau, in fine, cum iti impui dreptul de a nu fi de acord cu cineva, reusind totusi sa colaborezi cu acel oponent? Celebrul specialist in tehnici de persuadare Bob Burg explica ce inseamna sa ai cu adevarat influenta (fara sa ameninti sau sa inseli) si propune un cadru verificat pentru construirea de aliante la locul de munca, acasa si oriunde altundeva iti doresti sa-i castigi pe ceilalti de partea ta. Plecand de la experiente cotidiene, dar si de la studii psihologice, cartea se bazeaza pe cinci principii ale "persuadarii perfecte": controlarea propriilor emotii, intelegerea diferentelor de convingeri, recunoasterea orgoliului celuilalt, stabilirea unui cadru adecvat si comunicarea cu tact si empatie. Cartea se adreseaza nu doar celor ce doresc sa aiba succes in afaceri, dar oricui doreste sa-i faca pe ceilalti mai deschisi la ideilor lor.
Bob Burg, speaker si formator in domeniul marketingului si vanzarilor, este coautorul bestsellerului Go-Giver.
Cuprins
Introducere
Sectiunea intai - Cele cinci Principii ale Persuadarii Perfecte. Intelegerea principiilor de baza ale tuturor actiunilor si interactiunilor umane
Capitolul 1 - Cele cinci principii
Capitolul 2 - E vorba despre (mult) mai mult decat sa fii amabil
Capitolul 3 - Persuadare versus manipulare
Capitolul 2 - E vorba despre (mult) mai mult decat sa fii amabil
Capitolul 3 - Persuadare versus manipulare
Sectiunea a doua - Controlarea propriilor emotii. Aceasta vine de fiecare data inaintea tuturor celorlalte lucruri
Capitolul 4 - A raspunde versus a reactiona
Capitolul 5 - Cum sa faci fata cu brio atacurilor verbale
Capitolul 6 - Fa din calm „setarea" ta de baza
Capitolul 7 - Depaseste‑ti furia
Capitolul 8 - Puterea persuasiva a detasarii pozitive
Capitolul 9 - Gandeste inainte sa vorbesti
Capitolul 10 - Cum sa fii de acord ca nu sunteti de acord
Capitolul 11 - Ia seama la sursa criticilor
Capitolul 5 - Cum sa faci fata cu brio atacurilor verbale
Capitolul 6 - Fa din calm „setarea" ta de baza
Capitolul 7 - Depaseste‑ti furia
Capitolul 8 - Puterea persuasiva a detasarii pozitive
Capitolul 9 - Gandeste inainte sa vorbesti
Capitolul 10 - Cum sa fii de acord ca nu sunteti de acord
Capitolul 11 - Ia seama la sursa criticilor
Sectiunea a treia - Intelegerea ciocnirii dintre diferitele sisteme de convingeri. Cum sa eviti acele neintelegeri fatale
Capitolul 12 - Sistemele de convingeri — problema si solutia
Capitolul 13 - „Cum ai defini tu…?"
Capitolul 14 - Asuma‑ti responsabilitatea comunicarii
Capitolul 15 - Importanta atentiei constiente
Capitolul 16 - S‑o iei personal sau nu? Cum poti sa stii?
Capitolul 17 - Limbajele iubirii si pisica Liberty
Capitolul 18 - Mai intai, trebuie sa cunosti problema. Apoi alege‑ti cuvintele
Capitolul 19 - Vrei sa raspunzi la o intrebare? Pe ce te bazezi?
Capitolul 20 - Diversitatea realitatilor perceptuale
Capitolul 21 - Schimba‑ti convingerile nefolositoare pentru a fi mai productiv
Capitolul 13 - „Cum ai defini tu…?"
Capitolul 14 - Asuma‑ti responsabilitatea comunicarii
Capitolul 15 - Importanta atentiei constiente
Capitolul 16 - S‑o iei personal sau nu? Cum poti sa stii?
Capitolul 17 - Limbajele iubirii si pisica Liberty
Capitolul 18 - Mai intai, trebuie sa cunosti problema. Apoi alege‑ti cuvintele
Capitolul 19 - Vrei sa raspunzi la o intrebare? Pe ce te bazezi?
Capitolul 20 - Diversitatea realitatilor perceptuale
Capitolul 21 - Schimba‑ti convingerile nefolositoare pentru a fi mai productiv
Sectiunea a patra - Recunoasterea orgoliului celuilalt. Cum sa lucrezi eficace cu factorul suprem de motivare
Capitolul 22 - Nu jigni si nu‑l face de ras pe celalalt
Capitolul 23 - Judecator, nu avocat
Capitolul 24 - Principiul caderii de acord
Capitolul 25 - Intretinerea orgoliului
Capitolul 26 - Puterea biletelor scrise de mana
Capitolul 27 Recunoasterea calitatilor o cale eficienta de influentare
Capitolul 28 Cauti motiv de cearta?
Capitolul 29 Fa‑le complimente celor neluati in seama
Capitolul 30. Surprinde‑i... cand fac ceva bine
Capitolul 31 „Buna treaba"
Capitolul 23 - Judecator, nu avocat
Capitolul 24 - Principiul caderii de acord
Capitolul 25 - Intretinerea orgoliului
Capitolul 26 - Puterea biletelor scrise de mana
Capitolul 27 Recunoasterea calitatilor o cale eficienta de influentare
Capitolul 28 Cauti motiv de cearta?
Capitolul 29 Fa‑le complimente celor neluati in seama
Capitolul 30. Surprinde‑i... cand fac ceva bine
Capitolul 31 „Buna treaba"
Sectiunea a cincea - Stabilirea cadrului potrivit. Dupa ce faci acest lucru corect, vei fi parcurs 80% din drumul spre rezultatul de tip „eu castig — tu castigi" pe care ti‑l doresti
Capitolul 32 - Asteptarile pozitive functioneaza, dar u din motivul la care te gandesti tu
Capitolul 33 - Incadrarea influentei tale in prima conversatie
Capitolul 34 - Uneori, e bine sa‑i lasi sa te vada ca transpiri
Capitolul 35 - Pivotul Ransberger
Capitolul 36 - Valoarea exprimarii adecvate
Capitolul 37 - „Cu ce va pot ajuta?" 1
Capitolul 38 - Cum sa castigi prezentand mai intai argumentele celuilalt
Capitolul 39 - Ajuta‑i sa traiasca solutia
Capitolul 40 - Evita incadrarea negativa
Capitolul 41 - Nu fi victima optiunilor de tipul ori/ori
Capitolul 42 - Secretele persuadarii stapanite de o fetita de zece ani
Capitolul 43 - Schimba‑ti cadrul, schimba‑ti viata
Capitolul 33 - Incadrarea influentei tale in prima conversatie
Capitolul 34 - Uneori, e bine sa‑i lasi sa te vada ca transpiri
Capitolul 35 - Pivotul Ransberger
Capitolul 36 - Valoarea exprimarii adecvate
Capitolul 37 - „Cu ce va pot ajuta?" 1
Capitolul 38 - Cum sa castigi prezentand mai intai argumentele celuilalt
Capitolul 39 - Ajuta‑i sa traiasca solutia
Capitolul 40 - Evita incadrarea negativa
Capitolul 41 - Nu fi victima optiunilor de tipul ori/ori
Capitolul 42 - Secretele persuadarii stapanite de o fetita de zece ani
Capitolul 43 - Schimba‑ti cadrul, schimba‑ti viata
Sectiunea a sasea - Comunicand cu tact si empatie. Marea diferenta care schimba totul
Capitolul 44 - Tactul — limbajul fortei
Capitolul 45 - Frumusetea empatiei
Capitolul 46 - Propozitiile introductive deschid calea
Capitolul 47 - Cum parezi un atac verbal
Capitolul 49 - Tactul nu inseamna compromis
Capitolul 50 - Ofera‑le o portita de scapare
Capitolul 51 - Cum sa spui „nu" in mod politicos si eficace
Capitolul 52 - Nu ma calca pe bataturi
Capitolul 53 - Cum sa refuzi o oferta lasand loc pentru alta
Capitolul 54 - Ce faci cu o persoana care te intrerupe
Capitolul 55 - Metoda Franklin pentru a atrage oamenii de partea ta
Capitolul 56 - Dr. Franklin si alta lectie grozava de comunicare
Capitolul 57 - Sincronizarea e de baza!
Capitolul 58 - Fa‑i pe oameni sa se simta in largul lor alaturi de tine
Capitolul 59 - Cum sa‑ti recuperezi cu succes banii datorati
Capitolul 60 - Placerea din „Cu placere!"
Capitolul 61 - Cum sa transmiti mesajul potrivit pentru publicul tau
Capitolul 62 - Cum sa‑ti ceri iertare
Capitolul 63 - „Fii atent la mine!"
Capitolul 64 - Asculta si atat
Capitolul 65 - Tine minte sa scarpini porcii
Capitolul 66 - Abordarea „scuzei preliminare"
Capitolul 67 - Influentarea cu stil: o poveste de succes
Capitolul 45 - Frumusetea empatiei
Capitolul 46 - Propozitiile introductive deschid calea
Capitolul 47 - Cum parezi un atac verbal
Capitolul 49 - Tactul nu inseamna compromis
Capitolul 50 - Ofera‑le o portita de scapare
Capitolul 51 - Cum sa spui „nu" in mod politicos si eficace
Capitolul 52 - Nu ma calca pe bataturi
Capitolul 53 - Cum sa refuzi o oferta lasand loc pentru alta
Capitolul 54 - Ce faci cu o persoana care te intrerupe
Capitolul 55 - Metoda Franklin pentru a atrage oamenii de partea ta
Capitolul 56 - Dr. Franklin si alta lectie grozava de comunicare
Capitolul 57 - Sincronizarea e de baza!
Capitolul 58 - Fa‑i pe oameni sa se simta in largul lor alaturi de tine
Capitolul 59 - Cum sa‑ti recuperezi cu succes banii datorati
Capitolul 60 - Placerea din „Cu placere!"
Capitolul 61 - Cum sa transmiti mesajul potrivit pentru publicul tau
Capitolul 62 - Cum sa‑ti ceri iertare
Capitolul 63 - „Fii atent la mine!"
Capitolul 64 - Asculta si atat
Capitolul 65 - Tine minte sa scarpini porcii
Capitolul 66 - Abordarea „scuzei preliminare"
Capitolul 67 - Influentarea cu stil: o poveste de succes
Sectiunea a saptea Caracterul persoanelor care cunosc factorii supremi de influentare. Cine esti e mult mai important decat ce spui si ce faci
Capitolul 68 - Respecta‑ti principiile
Capitolul 69 - Maestrul „vorbitului frumos"… si al influentei
Capitolul 70 - Concentreaza‑te asupra punctelor forte, dar nu le ignora pe cele slabe
Capitolul 71 - Ce risti cand ignori problemele
Capitolul 72 - De ce maestrii persuadarii construiesc echipe puternice
Capitolul 73 - Consecventa — ingredientul primordial al increderii
Capitolul 74 - Sa inveti din greseli
Capitolul 75 - Autocorectarea — cand la reluare iti dai seama ca ai gresit
Capitolul 76 - Vrei sa stapanesti Arta Persuadarii Perfecte? Spune putin si fa mult
Capitolul 69 - Maestrul „vorbitului frumos"… si al influentei
Capitolul 70 - Concentreaza‑te asupra punctelor forte, dar nu le ignora pe cele slabe
Capitolul 71 - Ce risti cand ignori problemele
Capitolul 72 - De ce maestrii persuadarii construiesc echipe puternice
Capitolul 73 - Consecventa — ingredientul primordial al increderii
Capitolul 74 - Sa inveti din greseli
Capitolul 75 - Autocorectarea — cand la reluare iti dai seama ca ai gresit
Capitolul 76 - Vrei sa stapanesti Arta Persuadarii Perfecte? Spune putin si fa mult
Multumiri
Traducere Irina-Marina Bortoi
Format: 130 x 200 mm, paperback