Descriere
Transferul parametrilor la apel
Variabile locale si variabile globale
Implementarea subprogramelor in limbajele de programare
A. Subprograme in limbajul Pascal: functii si proceduri
B. Subprograme in limbajul C/C++
C. Exercitii cu subprograme
Siruri de caractere
Particularitati de memorare asirurilor de caractere
Facilitati pentru prelucrarea sirurilor de caractere in limbajul Pascal
Facilitati pentru prelucrarea sirurilor de caractere in limbajul C/C++
Subprograme predefinite pentru prelucrarea sirurilor de caractere
Recursivitatea
Definire. Exemplificare
Mecanismul de implementare a recursivitatii
Tipuri de recursivitate
Aplicatii implementate recursiv
Capitolul 3. METODE DE PROGRAMARE
Divide et impera
Studiu de caz - Campionatul de bascbet
Descrierea generala a metodei Divide et Impera
Algoritrnul metodei
Implementarea metodei Divide et Impera
Backtracking
Studiu de caz - Planificarea examenelor
Descrierea generala a metodei Backtracking
Mecanismul metodei Backtracking
Reprezentarea algoritrnului in pseudocod
Exemplu de implementare a algoritrnului
Generarea partitiilor unei multimi (Generarea submultimilor unei multimi)
Capitoul 4. ELEMENTE DE TEORIA GRAFURILOR
Scurt istoric
Grafuri neorientate
Notiuni de baza
Gradul unui nod
Reprezentarea in memorie a grafurilor neorientate
Memorarea grafurilor folosind matricea de adiacenta
Memorarea grafurilor folosind listele de adiacenta
Memorarea grafurilor neorientate folosind lista muchiilor
Clase speciale de grafuri
Grafuri complete
Grafuri partiale
Subgrafuri
Parcurgerea grafurilor neorientate
Metoda de parcurgere Breadth First (BF) - parcurgerea in latime
Metoda de parcurgere Depth First (OF) - parcurgerea in adancime
Notiunea de conexitate in grafuri neorientate
Grafuri orientate
Memorarea grafurilor orientate prin matricea de adiacenta
Memorarea unui graf oriental folosind listele de adiacenta
Reprezentarea unui graf orientat folosind matricea varfuri-arce
Reprezentarea unui graf orientat ca un vector de arce
Arbori
Anexe
Bibliografie